Aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke Poppema - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marijke Poppema - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Marijke

30 Juni 2010 | Australië, Sydney

Hoi,

Deze keer geen verhaaltje van Marijke, maar van Ronald. Donderdag mijn verjaardag nog thuis gevierd en afscheid genomen van de ouders van Marijke en familie. Zondagmiddag rond half 1 ben ik samen met mijn ouders en zusjes naar Schiphol gereden en daar op het vliegtuig naar Australie gestapt. Na nog even wat gedronken te hebben bij een restaurant, tussen alle voetbalsupporters, heb ik afscheid van ze genomen. Toen richting de gate gelopen en na een tijdje wachten in het vliegtuig naar Heathrow gestapt. Deze reis was OK, zat bij het raam, dus allemaal prima. In Londen makkelijk het volgende vliegtuig gevonden. Deze was wel fijn, zat aan het gangpad en er zat niemand naast me, 13 uur lang. Het vliegveld in Singapore was erg mooi en rustig. Ook nog even buiten in een cactustuin geweest. Het was meer dan 40 graden en ontzettend vochtig buiten, erg apart. De vlucht daarna was een drama, 7 uur lang in een rotstoel met iemand naast me die stonk en niks zei. Toen aangekomen in Brisbane en daar makkelijk door de douane gekomen en toen naar buiten, naar de Domestic Terminal. Een stuk kouder dan in Nederland, maar hier is het ook winter. Daar nog ongeveer 6 uur gewacht op de binnenlandse vlucht. Dit was in een klein toestel met van die proppelors. Vijftig minuten later was ik in Bundaberg, waar Marijke, Garth en Saskia mij al op stonden te wachten. Eindelijk Marijke weer zien na 4 maanden wachten was erg fijn. Ook leuk om Saskia en Garth weer te zien. Daarna naar het huis van Saskia en Garth gereden. Erg wennen, iedereen die links rijdt en het landschap enzo. Wel heel erg mooi. Veel kan ik me er niet meer van herinneren, aangezien ik vanaf zondag geen slaap meer had gehad. 's Avonds lekker gegeten en daarna richting Sovereign Lodge gegaan, een erg luxe vakantie appartement. Daar geslapen en vanmorgen voelde ik me een stuk beter. Vandaag niet veel gedaan, lekker langs het strand gelopen. Erg mooi weer, 25 graden ofzo. Straks lekker zwemmen in de zee. Ik zal binnenkort een paar foto's maken en die op facebook plaatsen.

Groetjes Ronald

  • 30 Juni 2010 - 06:12

    Finapoppema:

    haai Ronald en marijke

    Heerlijk dat je veilig bent aangekomen. Beetje jammer van het ene stukje maar oke je bent weer bij je liefje, geniet ervan en maak er een supertijd van met elkaar.

    liefs fina

  • 30 Juni 2010 - 09:14

    Alice Drenth:

    Hoi ronald en marijke

    Fijn Ronald dat de reis goed is verlopen en dat je veilig bent aangekomen.
    Ik wens jou een fijne vakantie en geniet van de mooie omgeving.
    Groetjes aan iedereen hier van uit emmen.

  • 30 Juni 2010 - 13:01

    Hilly:

    Eindelijk een berichtje, gelukkig dat alles goed is gegaan, behalve iemand die naast je zit en .....BBrrr.Hier alles goed, liefs Wij!

  • 01 Juli 2010 - 16:12

    Margit:

    Lieve Ronald en Marijke,
    Gelukkig dat de reis goed ging broertje (behalve dan die niet zo fijn ruikende meneer). Hopelijk ben je nu helemaal bijgekomen en fijn dat jullie eindelijk weer samen zijn!
    Hier is het verder goed, je mist niks ;)
    Liefs Margit

  • 02 Juli 2010 - 12:59

    Marijke:

    Hey Lieverds,

    bedankt voor jullie leuke berichtjes :). Ronald en ik zijn op dit moment een beetje aan het plannen wat we straks allemaal willen gaan doen. Als we dingen gaan beleven dan horen jullie het wel weer :D.

    Liefs Marijke

  • 06 Juli 2010 - 17:45

    Opa:

    halloAussies,net het verhaal van Ronald gelezen,ja ik wist het wel dat je goed aangekomen was en het weerzien van je liefje in de eerste plaats en ook van Garth en Saskia zal geweldig zijn geweest.In een paar maanden elkaar niet gezien,maar nu weer herenigd.Wat goed.Ik wens jullie een goede tijd toe zo met elkaar .Hartelijke groeten uit het zonnige Stadskanaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2010

Townsville & Magnetic

16 Juli 2010

Whitsundays

12 Juli 2010

Mackay - Airlie beach

09 Juli 2010

De eerste week

30 Juni 2010

Aangekomen
Marijke

Actief sinds 21 Dec. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 11353

Voorgaande reizen:

07 Maart 2010 - 30 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: